perjantai 15. helmikuuta 2013

Reippailua itkupotkuraivareissa

Tänään on tehty reipas 6,5km kävely, osittain raivokävely, koska hermot on niin kireellä että teki mieli huutaa! Uusi elämä-projekti on alkanut hyvin ja siitä olen iloinen mutta sitten se kaikki muu.. Siltä se vaan tuntuu, että aina on jokin asia vinksallaan. Lisäks lapsi nukkuu superhuonosti, mikä tarkoittaa muutamaa tuntia katkonaista unta/yö. Ei ihme, että kynän tippuminen lattialle tarkoittaa välillä maailmanloppua. Ehkäpä kaikki tuntuu niin suurelta juurikin tuon kroonisen univelan takia..

Ruokailut on menny melkoisen kivasti, tänään aamulla tein mansikka-mustikka-maitorahka-vehnälese-smoothien, mikä piti nälkää tosi hyvin. Liekö olis ollu se vehnälese minkä bongasin yhdestä blogista ja päätin kokeilla. Vehnälese on 49%kuitua, joka turpoaa vatsassa ja auttaa pitämään nälkää ilman turhia kaloreita. Eikä haitannu makua ollenkaan. Jatketaan siis kokeilua. Lounaaks tein salaattia, kananpojan minuttipihveillä ja hieman oli mukana myös paistettua vuohenjuustoa ja muutama pähkinä. Juusto on mun heikkous ja vaikka se rasvasta onkin, ni kun ruoka muuten on terveellistä ni mikäs siinä. Mua on helpottanu, kun yritän nykysin miettiä ruokaa ravintona ja sitä mitä mä siitä saan. Onko ne turhia hiilareita, vai proteiinia, energiaa ja kuituja. Ja jos mieli tekee karkkia, ajattelen, että se mitä mä oikeesti haluan ei ole karkkia, vaan terveemmän kehon.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti