keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Tavoite asetettu

Aloitin tämän blogin kirjoittamisen helmikuun alussa, eli nyt olen elänyt tätä uutta elämääni pian viiden kuukauden ajan. Tässä ajassa olen onnistunut pudottamaan reilut kymmenen kiloa, mihin olen oikein tyytyväinen. Toki motivaatiopulaa on ollut havaittavissa aika ajoin ja paino on junnannut paikoillaan, mutta tällä hetkellä tavoite näkyy kirkkaana horisontissa. Haluankin nyt asettaa itselleni välitavoitteen, että painaisin tämän vuoden loppuun mennessä 80kg. Elikkäs matkaa siihen olisi suunnilleen saman verran kun mitä tähän mennessä on pudotettu.

Mikäli onnistun tässä tavoitteessani, haluaisin palkita itseni jollain.. Vielä en ole keksinyt mikä se jokin voisi olla ja nyt kysynkin, olisiko teillä lukijoilla jotain ehdotusta tavoitteensaavuttamispalkinnoksi? :)

6 kommenttia:

  1. Olen uusi lukija, joten en ollut tajunnut että olet jo noin paljon saanut pudotettua - mahtavaa! Ja aivan todella hyvä välitavoitekkin! :) Hirmuisesti tsemppiä! Onnistut kyllä! :) (ootko varma että 75kg ei vois olla välitavoite, kun nyt on ihan semisti enemmän aikaakin pudottaa?) ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itellä kans oli mielessä että "riittääkö" tuo 80kg, mutta hiljaa hyvä tulee ja en halua liikaa stressata koko hommaa. Muuten menee läskiks! (hyvä sanavalinta, hehe)

      Poista
  2. Missä hintaluokassa tavotepalkinnon pitäs olla? :) Ite oon miettiny että jossain vaiheessa palkitsen itseni ripsienpidennyksillä ja kampaamoreissulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jotain just tollasta itse kans ajattelin, tyyliin jotain kasvohoitoa tai jalkahoitoa, ois melko luksusta! Ripset mulla on ollu pari vuotta sitten, mutta ne ei sitte muutaman kuukauden käytön jälkeen enää sopinukaan mun silmille. Mutta suosittelen, ne on ihanat ja helpot (vaikkakin kalliit..) :)

      Poista
  3. Tavoitteita on hyvä olla. Hieno suoritus jo tähän mennessä ja varmasti pystyt siihen! Mä ainakin nauttisin jostain jostain kivasta hemmottelevasta hieronnasta/kasvohoidosta tms. mistä itse nauttii..Tai sitten panostaminen niihin liikuntatarvikkeisiin, kuten kengät/ jumppavaatteet..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo jumppavaatteetkin on oikein hyvä vaihtoehto, ne on niin pirun kalliita ettei niitä ihan jatkuvasti viitti ostaa.. Mä veikkaan että kallistun kyllä enempi nyt tuon kasvohoidon tms puolelle, se olis niin ihanaa! Välillä tuntuu ettei kerkee (tai viitsi) edes peiliin pahemmin katsoa, joku tommonen itteensä panostaminen olis kyllä ihan mahtavaa. Nyt siis katse kohti palkintoa ja uutta vaihdetta silmään! :)

      Poista