torstai 7. maaliskuuta 2013

Kesä kuiskii

Oltiin muksun kanssa koko päivä liikenteessä. Alkuillasta avautui mahdollisuus mennä salille. Väsytti. Teki mieli maata sohvalla. Syödä. Mutta uusi minä nosti jostain kolkasta päätään ja huusi: Nyt menet, prkl! Ja minähän menin. Tunnin heiluin, ei nyt ihan niin tehokkaasti painot noussut kun olisi voinut, mutta kyllä se paita melkoisen märkä oli treenin päätteeksi. Tänään tein toisenkin hyvän päätöksen, tarkoitus oli mennä pieni matka bussilla, mutta päätinkin kävellä ihanassa auringonpaisteessa mutkan kautta kotiin, matkaa tuli vain alta 3km mutta kuitenkin. Aurinko teki ihmeitä, tuntui että mä vaan hymyilin koko matkan. Pian se kevät ja kesä on täällä, auringonsäteet sen mulle kuiskas! Mä tykkään tästä mun uudesta elämästä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti