tiistai 26. helmikuuta 2013

Morkkis

Onpahan ollut epäonnistunut viikonloppu ja alkuviikko. On tullu syötyä hyvää ruokaa, herkkuja ja jopa hyvin epätyypillisesti minulle muutama alkoholijuoma (!). Ja olo todella on sen mukainen, ihan kun olisi kankkunen. Olen käynyt muutamana päivänä salilla ja tehnyt muutaman pidemmän kävelylenkin, mutta silti. Olo on melkoisen tukkoinen, kun on syönyt niin huonosti. Syynä herkutteluille on pian tulevat omat synttärit ja kaverin synttärit. Vielä on tuon kieltäytymisen kanssa hieman haastetta.. Vaikka tosin tarkoituksena ei olekaan täysin kieltäytyä kaikesta hyvästä, mutta kohtuudella.. Oon mä nyt jonkinlaisen rajan osannu pitää, ei ihan rekkakuormallisia ole tullu syötyä, mutta vähän liikaa. Toki on tässä hyvät puolensa, huomaa todella kuinka paljon oikealla ruokavaliolla on merkitystä. Energiataso on ollut ihan nollassa, varsinkin aina herkutteluhetken jälkeen. Tällä viikolla on tiedossa vielä yhdet juhlat, silloin sallin vielä itselleni luvan hieman herkutella, muuten on tiukka linja!


Huomenna ohjelmassa pitkä lenkki, ehkäpä salille? Jos ei salille asti pääse, niin ainakin kotona lihaskuntoa. Vielä joku päivä mä voin yhtä hyvin, kun miltä tuo tyttö näyttää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti