sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Lomalla

Ollaan anoppilassa puolessa välissä Suomen maata. On kuuma ja huomaan selvästi olevani raskaana. Tukala olotilani sen kertoo. Täällä on sisällä ilmalämpöpumppu ja minua ei huvittaisi lähteä ollenkaan ulos, vaan haluaisin ankkuroitua viileän +20asteisen ilmavirran eteen piknikille. Hetken jos olen ulkona, tulee oksettava olo ja huimaus. Vettä ja vissyä kuluu litratolkulla päivässä. Vielä ei ole onneksi pahempia turvotuksia havaittavissa, mutta eiköhän nekin kerkeä vielä ilmaantumaan. Kuten aina reissussa ollessa, vatsani ei toimi normaalisti, mutta nyt on ongelma potenssiin sata. Vissiin yhdistelmä reissu+helle+raskaus ei vaan sovi minulle.

Liikunnat ovat totaalisen nollassa, edes hyötyliikuntaa ei täällä pahemmin kerry, kun joka paikkaan matkataan vaan autolla. Ei sillä, en tuolla kuumuudessa kyllä mitään pystyisi tekemäänkään. Viime viikon aktiviteetit ovat olleet jäätelön syönti, meressä uinti ja hiekkaleikit. Ei ole paljon tarvinnut ruoan eteen tehdä töitä, mikä toisaalta ahdistaa. Tässä muutaman päivän ajan olen saanut vaikuttaa ruokiin, ja olen ehdottomasti halunnut salaattia. Oloni on niin tunkkainen, etten taida pystyä syömään enää yhtään grilliruokaa. Pullanpalasistakin olen muutaman kerran kieltäytynyt, kun tuntuu että niitä olisi joka päivä tarjolla.

Tuttu näky viime viikoilta


Voin kertoa, ettei oloni ole kovin hehkeä. Jos jotain positiivista tästä haetaan, niin ainakin se, että odotan jo kotiinpääsyä, jotta pääsisin salille ja lenkeille! :D Kävin äsken täällä puntarilla, joka näytti 89,8kg. Olisin voinut vaikka vannoa, että reilusti menee 90kg rikki, mutta ei sentäs vielä. Mutta se tarkoittaa sitä, että kahdessa viikossa on tullut 1,5kg. Tuntuu kamalalta, mutta tuo määräkin menee vielä "sallitun rajoissa", kun normaali painonnousuhan on 200-800g/viikko. Mutta sanomattakin on tietenkin selvää, ettei minulle tarvitsisi kertyä noin paljoa. Noh, laitetaan loman ja laiskottelun piikkiin!

Pikkumiehen kesävarpaat<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti