maanantai 13. tammikuuta 2014

Paluu viikkokatsauksien pariin

VIIKKO 2: 
Maanantai: Kävely/hölkkä 3km
Tiistai: -
Keskiviikko: Kävely/hölkkä 25min
Torstai: Kävely/hölkkä 50min & kuntosali 35min
Perjantai: Kävely 4,5km
Lauantai: Kuntosali 1h15min
Sunnuntai: -

Paino: 87,5kg
Pudotus viikossa: -1,8kg
Kokonaispudotus:  -15,0kg

Viikko sitten paino huiteli huimissa 89,3kg lukemissa ja olo tuntui toivottomalta. Onneksi olen nyt paljon motivoituneempi ja tyytyväinen. Olen päässyt taas vihdoin liikunnan makuun ja nyt toivotaan, että kerkeän käymään vähintään kaksi kertaa viikossa salilla. Viikonloppuna paino kävi jo alle 87kg:n, mutta otan oikein mielelläni tuon "virallisen" pudotuksen vastaan, viime aikaisten pettymysten jälkeen olen enemmän kuin tyytyväinen 1,8kg viikkopudotukseen. Nyt vaan porskutetaan samaa tahtia eteenpäin! Mukavaa alkanutta pakkasviikkoa kaikille :)


3 kommenttia:

  1. vautsi!mä aloitin just,ja olin pettynyt kun sain vaan yhen kilon tiputettua..mutta on sekin parempi kilo alas kuin ylöspäin..hyvää viikon jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin juuri, kunhan suunta on oikea! Ja mieti, jos joka viikko tippuu kilon, ni muutaman viikon kuluttua se on jo tosi paljon :)

      Poista
    2. Ja vielä, tsemppiä sulle!

      Poista